mandag 16. mars 2009

Da var det igang igjen!

"Dette e sangen om byen og laget, vi synger for alle med hjerte i Brann! Tjuaguttar, rævadilter og madam, ja dette e sangen til Den tolvte mann! For når røyken har lagt seg og vi går i land har vi med tre poeng hjem til byen og Brann.

I fra Bergen By, Stolt og Kry, i fra Bergen stolt og kry, for vi svikter aldri, for vi svikter aaaldri, for vi svikter aldri, byen og Sportsklubben Brann!"
FANTASTISKT.

Brann ligger under nå, 1-0 står det til Sandefjord. Jeg har fryktet dette, at det skulle gå dårlig med Brann i år, men hallo - en omgang, mye kan skje på den neste! Bare så dere vet det; om det blir tap idag kan all fotballsnakk bare holde seg langt unna meg imorgen. Da kommer jeg til å hisse meg for mye. Kunne ønske de hadde tatt en Rosenborg og knuse til med 3-0. Ettersom det allerede står 1-0 i Sandefjord så kan jeg se langt vekk etter den. Men 4-1, 5-1, 6-1 da hadde jeg vært fantastisk glad!

Min søster tok dataen, når jeg kom tilbake og skulle skrive ferdig var Brannkampen ferdig og det endte 3-1 til Sandefjord. Jeg er sint og skuffet. MEN
"Dø for Brann,alle mann
Blod e tjukkere enn vann,
selvom vi rykkar ner gjer vi alt for Brann forde"
<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar