søndag 15. mars 2009

Bursdagshelg!

Helgen har vært konge! Fredag etter skolen var Mona, Renate og Christina med meg hjem. Vi støvsuget huset og styrte på så kom Charlotte og Vickii etter det. Resten av folkene kom dinglende mellom seks og halv åtte engang. Vi såg på Norske talenter og Hotel Cæsar. Haha, såg dere han som sto på hendene og sånn? Han var faen meg syk - jeg fikk vondt av ham når han gikk. Men steike, Mia skuffet som ikke sa ja.

Folkene gikk en etter en og tilslutt satt jeg, Vickii, Renate, Therese og Ronja igjen. Vi satt og snakket og spiste Taco igjen. Til slutt var vi kun Vickii, meg og Therese igjen. Therese sovnet og jeg og Vickii stresset oss i hel for å finne laderen til dataen min. Vi såg tilogmed i klesskapet og over alt, jeg trodde Lena og Karina hadde gjemt den. Men Mona hadde tatt den, jeg var så sint da!! Haha.
Lørdagen fikset vi oss og stakk til pappa, der fikset vi oss med Renate også stakk vi til Adriaaan, der var det koselig der. Vår alles kjæære Ole-Henrik dukket plutselig opp, jeg ble så glad. Bestekompiss. Resten av den kvelden satt jeg bare og snakket med folkene, jeg fikk verdens søteste glass av Anna Lene - det var Marie fra aristokattene på. Haha. Men når jeg kom tilbake fra do hva tror dere mitt glass var blitt brukt til da? Jo, et
jævla askebeger! Adrian har det dødsfine huset men folk klarte faen ikke ta det med ro fordiom. De presterte å knekke dørhåndtaket på terassedøren, wtf? Jeg skjønner ikke hvordan det skal gå ann engang, det var jo sånn feita meita tykkt håndtak. Folk hoppet plutselig i bassenget og de styrte på. Tilslutt ble alle heve ut og jeg skjønner de godt, hadde noen knekt dørhåndtaket mitt tror jeg sånn seriøst at jeg hadde klikket.
Søteste Lena <3

Idag har jeg bursdag! Sto opp klokken åtte! JA, på bursdagen min. HAHA, klokken elleve var jeg på jobb - jeg er lei, jeg vil slutte. Etter det tok jeg sol og gikk hjem der mormor og morfar kom på besøk og vi spiste maaat :-D haha.

Har dere hatt en fin helg?

1 kommentar:

  1. Håper du har hatt en fin dag kjære <3 Søte dere var på bildet :-D

    SvarSlett