torsdag 2. april 2009

Update..

Malin har pushet på meg for at jeg skulle skrive så here you go, Maliin :D
Først skal jeg fortelle dere hva jeg gjorde igår for jeg syntest fortsatt at jeg var flink.. Haha
Først var jeg på trening i en og en halv time, vi hadde løping både i begynnelsen å slutten og det var faktisk deiligt etterpå. Når jeg kom hjem spiste jeg en pære så gikk jeg på joggetur med Mona. Vi jogget mot hverandre så gikk/jogget vi helt til gravplassen! Det er faktisk langt det og tilsammen tok det meg to timer.. Akkurat når jeg kom inn døren begynte Paradise Hotel så det endte med at jeg faktisk avsluttet min tur med en spurt opp begge trappene for å nå det. HAHA
Idag har jeg også vært sunn, spiste grove rundstykker på skolen, drakk vann og spiste eple. aiai.

Kantinen på skolen vår stengte på tirsdag, litt trist igrunn. De der folkene tjente ikke nok penger til å ha den i drift så om vi er heldige får vi ny kantine til neste skoleår men da går ikke jeg på Laksevåg lenger uansett.. Jeg er så lei skolen nå at jeg kunne spydd.
Idag hadde vi prøve i Tekniske Tjenester, jeg hadde faktisk lest litt men likavell gikk det til HELVETTE! Hvordan jeg kunne velge t.i.p er et jævli godt spørsmål for jeg vet faktisk ikke hvorfor jeg gjorde det i hele tatt. Nå vil jeg bare slutte på skolen å aldri mer ta i et sveiseapparat, dreiebenk og alt det dritet der. Skal aldri bli noe som har med det å gjøre anyway.

Hadde igrunn ingenting å skrive om, meen skal prøve å skjerpe meg ;p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar