mandag 9. mars 2009

Maybe we can start all over again

Jeg vet jeg har skrevet lite i det siste, har ikke hatt noe å skrive om. Slettet alt for ordenen sin skyld og jeg starter nå helt på nytt. Har planlagt og fikse litt på designet etterhvert også :)

Vinterferien var over igår, jeg savner den allerede! Vil ha mere ferie. Vinterferien min var faktisk koselig. Reiste til Andrè og Lise torsdagen før ferien og var der til søndagskveld. Har ikke hatt en så koselig helg på sålenge jeg kan huske. Det var faktisk en herlig plass - jeg vil tilbake så fort som mulig! På mandagen da jeg kom hjem kom Kari til meg og sov her. Tirsdagen kom Vickii og sov her, vi var på kino og såg "Bruder i krig" den var faktisk bra, vi lo. Onsdagen jobbet jeg, Torsdagen var jeg med Maria i byn før jobb, det var herligt. Hun er så søt! Fredagen var jeg med Renate, Tommy og Kristian - vi såg film. Lørdagen jobbet jeg og Søndagen var jeg på kino med Jeanette :D

Cecilie har fått seg kjæreste, Andrè heter han og bor desverre altfor langt vekke - i Løten. Men jeg har tenkt over det og jeg
vil virkelig at det skal fungere so I just have to be strong! <3>skal funke, det det!


<3

1 kommentar: